ایده‌های کاربردی برای کافی بار آشپزخانه

ایده‌های کاربردی برای کافی بار آشپزخانه

آیا تا به حال به این ایده‌ فکر کرده‌اید که آشپزخانه خود را به یک کافی‌ بار زیبا و کاربردی تبدیل کنید؟ کافه بار آشپزخانه، مکانی است که علاوه بر تأمین نیازهای قهوه‌دوستانه شما می‌تواند فضایی دلپذیر برای دورهمی و جمع خانوادگی‌تان فراهم کند.

یک ایستگاه قهوه معمولا شامل یک قفسه لیوان، انبار قهوه و فضایی برای یک (یا چند) قهوه ساز است. اگر خانواده شما علاوه بر قهوه به چای هم علاقمند هستند، می‌توانید فضایی برای یک کتری برقی و چای هم در نظر بگیرید.

کافی بارهای آشپزخانه از ساده و کوچک گرفته تا شیک و مجلل در انواع مختلفی وجود دارند و متناسب با سلیقه و نیازهای خانواده‌ها طراحی می‌شوند. در این مقاله، به بررسی ایده‌های کاربردی برای کافی‌بار آشپزخانه متناسب با سلیقه و نیاز شما خواهیم پرداخت.

ترکیب کافی بار و کابینت

در این ایده کابینت های آشپزخانه به رنگ آبی پاستلی هستند ولی کابینت کافی بار از چوب و به رنگ قهوه‌ای ساخته شده است و دارای درهای شیشه است که به آن حالت دکوری داده است و لوازم و مواد اولیه برای ساخت قهوه درون آن چیده شده است. چیدمان ظروف سفید در این کافی بار قهوه‌ای ترکیب رنگ جالبی می‌دهد.

ترکیب کافی بار و کابینت

به سراغ کابینت های شیشه ای بروید

اگر در آشپزخانه خود کابینت با درب شیشه ای دارید می‌تواند گزینه مناسبی برای راه انداختن کافه بار باشد. ظروف و مواد را درون کابینت بچینید و دستگاه قهوه ساز را روی پیشخوان قرار دهید.

به سراغ کابینت های شیشه ای بروید

سفارشی سازی درب کابینت برای کافه بار

ساخت کابینت های سفارشی در این طراحی دسترسی به وسایل قهوه‌ را آسان می کند. استفاده از ترکیب رنگ سیاه و سفید در این طراحی و انتخاب لوازم برقی مشکی، این آشپزخانه را شیک و زیبا کرده است.

سفارشی سازی درب کابینت برای کافه بار

استفاده از گوشه های دنج آشپزخانه برای کافی بار

اگر یک گوشه کوچک و دنج در آشپزخانه خود دارید بهترین گزینه برای تبدیل آن به یک کافی بار کوچک و کاربردی است. برای تکمیل آن می‌توانید دو قفسه چوبی بالای آن نصب کنید و از آن به عنوان فضای ذخیره وسایل یا چیدمان وسایل دکوری مانند گلدان و تابلو و شمعدان استفاده کنید.

استفاده از گوشه های دنج آشپزخانه برای کافی بار

نصب یک سینک جداگانه برای کافه بار

به جای رفت و برگشت به سینک اصلی آشپزخانه، می‌توانید از یک سینک آماده سازی در ایستگاه قهوه‌خوری خود استفاده کنید. با این کار پر کردن دستگاه قهوه ساز و شستن و آبکشی لیوان های قهوه برای شما ساده تر می شود.

نصب یک سینک جداگانه برای کافه بار

یک فضای اختصاصی برای کافه ‌بار تعیین کنید

اگر آشپزخانه بزرگی دارید می‌توانید یک فضای اختصاصی برای لوازم قهوه خود ایجاد کنید. همینطور که در تصویر می‌بینید این کافی بار به صورت حرفه ای طراحی و پیاده سازی شده است و دارای سینک آماده سازی و قفسه های چوبی برای وسایل است.

یک فضای اختصاصی برای کافی ‌بار تعیین کنید

کافه بار خود را مخفی کنید

این کافی بار پشت درهای چوبی طراحی و ساخته شده است. کافه مجهز به مجموعه‌ای از لیوان‌ها، قوری چای، دستگاه دم‌ساز سرد و مهم‌ترین آن، قهوه‌ساز است. می‌توانید مواقع نیاز درها را باز کنید و از آن استفاده کنید و با شروع بعدازظهر، ایستگاه قهوه‌تان را تعطیل کنید.

کافه بار خود را مخفی کنید

یک گوشه برای صرف نوشیدنی بسازید

در این کافی بار رویایی که درون کابینت پیاده سازی و اجرا شده است با باز کردن درهای کابینت کافی بار نمایش داده می شود و میتوانید به راحتی قهوه صبحانه خود را آماده کنید و سپس از سینک استفاده کنید.

یک گوشه برای صرف نوشیدنی بسازید

یک بکگراند تیره و جذاب را در نظر بگیرید

همانطور که در این طراحی داخلی مشاهده می‌کنید، با استفاده از بکگراند و پیشخوان، کافی بار خود را به یک فضای شخصی متناسب با سلیقه خودتان طراحی و پیاده سازی کنید. اگر فضای کافی دارید، یک سینک گرد کوچک هم تهیه  کنید تا آماده‌سازس قهوه را برایتان آسان‌تر ‌کند.

یک بکگراند تیره و جذاب را در نظر بگیرید

کافه بار را به اتاق کارتان بیاورید

با یک ایستگاه قهوه مخفی داخل این میز توکار، برای درست کردن قهوه خود دیگر نیازی به ترک دفتر خود نخواهید داشت. با یک طراحی زیبا و مخفی می‌توانید آن را از دید مهمانان خود پنهان کنید. اگر به دنبال دیدن ایده‌های کافی بار در آشپزخانه هستید از ایده‌های دکوراسیون داخلی ما دیدن کنید.

کافه بار را به اتاق کارتان بیاورید

استفاده از کاغذ دیواری برای کافی بار

با پوشاندن دیوار با کاغذ دیواری زیبا و پر کردن قفسه ها با لوازم تزئینی، می‌توانید یک کمد یدکی را به کافی باری زیبا و کاربردی تبدیل کنید. هر زمان که نیاز داشتید درهای کمد را باز کنید و خودتان را یک قهوه میهمان کنید.

استفاده از کاغذ دیواری برای کافی بار

از رنگ ها برای کافه بار استفاده کنید

با استفاده از رنگ های تیره و جسورانه می‌توانید یک تضاد رنگ داشته باشید که برای فضای کافی بار از آن استفاده کنید. این کافی بار به گونه ای طراحی شده است که هم در حالت باز و هم بسته زیبا به نظر می آید.

از رنگ ها برای کافی بار استفاده کنید

با کابینت های متضاد کافی بار را متمایز کنید

کافی باری که به سختی پیدا شود خیلی ایده‌آل نیست، در این آشپزخانه، کابینت هایی با کنتراست بالا برای کافی بار انتخاب شده است تا دستگاه قهوه‌ساز به خوبی نشان داده شود و کمی جذابیت به دیوار تماما سفید اضافه کند.

با کابینت های متضاد کافی بار را متمایز کنید

کافه ‌بار سبز

برای داشتن کافی باری که سبز و سرزنده باشد می‌توانید از گلدان‌های گل و گیاه روی قفسه‌های چوبی استفاده کنید تا به آن رنگ و لعاب بدهد. در این طراحی با استفاده از قفسه های چوبی، فضای بالای کابینت به یک کافی بار سر سبز تبدیل شده است.

کافه ‌بار سبز

نمایش لیوان ها با استفاده از قلاب در کافه ‌بار

در این ایده از یک میز کنسول قدیمی در دفتر کار خانگی به عنوان میز کافی بار استفاده شده است که روی آن یک دستگاه قهوه ساز جدید و پیشرفته و گل و گیاه آپارتمانی قرار دارد. در قسمت بالایی آن چندین میله فلزی با قلاب وصل شده است که ماگ‌ها از آنها آویزان است و حس کافه های قدیمی به شما می‌دهد.

نمایش لیوان ها با استفاده از قلاب در کافه ‌بار

ممکنه به اینها هم علاقه داشته باشی

اتاق خواب مستر چیست؟

اتاق خواب مستر چیست؟

اتاق خواب مستر بزرگترین و خصوصی ترین اتاق یک خانه است که اغلب دارای امکانات رفاهی لوکس و حمام اختصاصی است…