اتاق خواب مستر چیست؟

اتاق خواب مستر چیست؟

اتاق خواب مستر بزرگترین و خصوصی ترین اتاق یک خانه است که اغلب دارای امکانات رفاهی لوکس و حمام اختصاصی است. این اتاق یک استراحتگاه شخصی است که برای راحتی و آرامش صاحب‌خانه طراحی شده است و نشان دهنده سلیقه و سبک صاحب خانه است و با ارزش ترین دارایی ها و وسایل موردعلاقه صاحب خانه نیز در آن نگهداری می‌شود.

اندازه دقیق اتاق خواب مستر از خانه ای به خانه دیگر متفاوت است و معمولاً به صاحب خانه یا سرپرست خانوار تعلق می‌گیرد و دارای امکانات بیشتری نسبت به اتاق خواب های کوچکتر در خانه است. این اتاق‌ علاوه بر فضای خواب و کمدهای بیشتر دارای یک فضای مکالمه کوچک یا فضایی برای کتاب خواندن است.

همانطور که از آشپزخانه به عنوان قلب خانه یاد می‌شود، اتاق خواب مستر هم خلوتگاه شخصی شماست. شما به یک فضای آرام نیاز دارید که در آن احساس تجمل، راحتی و آرامش کنید. فضایی که روح شما را آرام می کند. به همین دلیل اگر به دنبال طراحی یا خرید خانه هستید به این چند ویژگی برای اتاق خواب مستر خود توجه کنید.

ویژگی‌های اتاق خواب مستر چیست؟

 

ویژگی‌های اتاق خواب مستر چیست؟
نورپردازی

می‌توانید برای اتاق مستر خود از چراغ های سقفی با قابلیت تنظیم نور متناسب با نیاز خودتان استفاده کنید. شاید بخواهید دنبال گوشواره خود روی زمین بگردید یا فضایی رومانتیک و آرامش بخش برای خود داشته باشید.
استفاده از چراغ آویزهای سقفی گزینه دیگری است که علاوه بر اینکه کمک می‌کند میزها خلوت باشند به اتاق شما زیبایی هم می‌دهد.

پنجره های کف تا سقف

نور خورشید حال و هوای اتاق شما را عوض می‌کند و قطعا بهترین راه برای بیدار شدن در صبح یک اتاق با پنجره های قدی و بلند با پرده های شفاف و روشن است که انرژی خورشید را به شما منتقل می‌کند و لبخند بر لبان شما جاری می‌کند.

پنجره های کف تا سقف اتاق مستر

چراغ های کنار تخت

اگر دوست دارید شبها مطالعه کنید و مزاحم همسرتان نباشید یا فکر می‌کنید چراغ های کنار تختی در دسترس بچه هاست، بهترین گزینه برای شما استفاده از نورپردازی بی سیم با دیوارکوب های داخلی است.

چراغ های کنار تخت اتاق مستر

پاسیو شخصی

هیچ چیز زیباتر از باز کردن پنجرهای به سوی یک پاسیو شخصی نیست که بتوانید در آن خلوت کنید، آرامش داشته باشید و خود را مهمان یک فنجان چای یا قهوه کنید و به صدای طبیعت و پرندگان گوش دهید.

یک منطقه نشستن

هنگامی که در مورد مشخصات اتاق خواب اصلی خود تصمیم می گیرید، مطمئن شوید که در آن فضای نشیمن خصوصی داشته باشید. یک مکان خصوصی برای استراحت تا بتوانید چند فصل از کتاب مورد علاقه خود را بخوانید یا با همسر خود صحبت کنید. این زمانی است که قسمت نشیمن خصوصی شما قسمت مورد علاقه اتاق خواب شما خواهد بود.

پنجره های کف تا سقف اتاق مستر

کمد دیواری مجلل

البته، هیچ اتاق خواب مستر سفارشی بدون یک کمد بزرگ سفارشی و مجلل کامل نخواهد بود! کمد به اندازه ای بزرگ که یک نیمکت در آن باشد تا بتوانید راحت بنشینید و کفش های خود را بپوشید و همه لباس هایتان را در آن جای دهید!

کمد دیواری اتاق مستر

مبلمان بزرگ و راحت

اگر به دنبال استفاده حداکثری از اتاق خواب اصلی لوکس خود هستید، مبلمان بزرگ و راحت ترندی است که می‌توانید از آن استفاده کنید. می‌توانید  از تخت های بزرگ استفاده کنید که علاوه بر راحتی به فضای شما زیبایی هم می‌دهد.

مبلمان و تخت اتاق مستر

حمام آبگرم

یک اتاق خواب مستر کامل بدون حمام اصلی ناقص است. حمام آبگرم می تواند تمام تجملات یک اسپا را به خانه شما بیاورد. یکی از ترندهای جدید در حمام های اسپا، قرار دادن وان در یک منطقه جداگانه یا نصب وان مستقل است.

برای دیدین نمونه اتاق خواب های مستر و حمام های مستر بخش ایده یابی دکوراسیون داخلی را ببینید.

حمام مستر

ممکنه به اینها هم علاقه داشته باشی