ایده‌های کاربردی برای جزیره آشپزخانه

ایده‌های کاربردی برای جزیره آشپزخانه

یک جزیره آشپزخانه زیبا و کاربردی علاوه بر اینکه می‌تواند به قلب خانه شما تبدیل شود و همه افراد را در کنار خود جمع کند، قابلیت این را دارد که فضای مناسبی برای پخت و پز شما فراهم کند و یک فضای کاربردی برای ذخیره سازی و نشستن ایجاد کند.

جزیره آشپزخانه می تواند از جنس کابینت‌های شما و کاملا همرنگ با آن باشد یا برای ایجاد تمایز کاملا متفاوت از آن طراحی شود. یک جزیره می‌تواند محل قرار گرفتن سینک، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی باشد یا کابینتی برای ذخیره سازی ظرف و ظروف.

در اینجا چند نمونه از جزیزه‌های آشپزخانه زیبا و کاربری به شما معرفی ‌می‌کنیم تا برای ساختن آشپزخانه رویایی خود از آن الهام بگیرید. اگر به دنبال دیدن نمونه های بیشتر هستید می‌توانید بخش دکوراسیون داخلی آشپزخانه را هم ببینید.

جزیره آشپزخانه چوب بلوط

این جزیره زیبا که از چوب بلوط ساخته شده است به رنگ قهوه ای روشن است و با سنگ مرمر سفید و کاشی‌های براق لعابدار ترکیب زیبایی را برای آشپزخانه به شما می‌دهد.

جزیره آشپزخانه چوب بلوط

جزیره آشپزخانه سفید رویایی

اگر به رنگ سفید علاقه دارید قطعا این پیشنهاد جزیره رویایی برای شما ایده آل است، استفاده از صندلی های به رنگ سفید با پایه های چوبی تکمیل کننده این چیدمان است.

جزیره آشپزخانه سفید رویایی

جزیره آشپزخانه دوتایی

در این طراحی از دو جزیره استفاده شده است، جزیره اول که نزدیک به کابینت هاست و به عنوان فضای آماده سازی غذا استفاده می شود و جزیره دوم که به موازات جزیره اول است و از آن به عنوان میز غذاخوری استفاده می شود.

جزیره آشپزخانه دوتایی

جزیره آشپزخانه مهمانی

این جزیره دارای یک طراحی زیبا با انحنا و دارای صندلی های چرم است که با افزودن یک میز شیشه ای و صندلی های زیبا به مکانی مناسب برای پذیرایی از مهمانان شما تبدیل شده است.

جزیره آشپزخانه مهمانی

جزیره آشپزخانه کلبه ای

این جزیره زیبا می‌تواند یک گزینه مناسب برای ویلای شما باشد که با ترکیب رنگ مناسبی  از مشکی و قهوه ای و کفپوش های طرح چوب به شما حس کلبه ای زیبا برای استراحت را القا می‌کند.

جزیره آشپزخانه کلبه ای

جزیره آشپزخانه مرمری

در این آشپزخانه زیبا جزیره‌ای از جنس چوب و به رنگ سفید با سنگ مرمر را می‌بینید که فضایی لوکس و لاکچری به خانه شما می دهد.

جزیره آشپزخانه مرمری

جزیره آشپزخانه دراماتیک

اگر به سبک های مدرن علاقه دارید، این جزیره لوکس و زیبا به رنگ قهوه‌ای و طلایی با شیرآلات مشکی و سنگ های تیره یک ترکیب رنگ رویایی و لوکس برای شما ایجاد می ‌کند.

جزیره آشپزخانه دراماتیک

جزیره آشپزخانه ساحلی

این جزیزه زیبا برگرفته از حس و حال ساحل و ساخته شده از چوب و دارای رنگ سفید است که با رنگ آبی کاشی ها  و دیزاین ساحلی خانه همخوانی دارد. اگر به سبک دکوراسیون داخلی ساحلی علاقمند هستید این ایده برای شما کاربردی است.

جزیره آشپزخانه ساحلی

جزیره آشپزخانه متحرک

اگر به جزیره های متحرک علاقه دارید می توانید از این جزیره فلزی مشکی برای آشپزخانه با کابینت های تیره و کفپوش قهوه ای تیره خود استفاده کنید.

جزیره آشپزخانه متحرک

جزیره آشپزخانه مدرن

اگر به سبک دکوراسیون مدرن علاقه دارید می توانید از این جزیره چوبی ساده استفاده کنید و فضای آشپزخانه را از پذیرایی جدا کنید. یکی  از ویژگی‌های اصلی سبک مدرن سادگی و کاربردی بودن آن است.

جزیره آشپزخانه مدرن

جزیره آشپزخانه آبی طوسی

در این آشپزخانه از یک جزیره به رنگ آبی مایل به طوسی استفاده شده است. رنگ جزیره با کاغذ دیواری و چراغ های سقفی به رنگ آبی و کرمی هماهنگ است. برای کابینت و کف هم سعی شده است تا از رنگ کرم استفاده شود.

جزیره آشپزخانه آبی طوسی

جزیره آشپزخانه کاربردی

طراحی جزایر دوگانه آشپزخانه یکی از ایده های جدید جزیره‌های آشپزخانه است که یکی از آنها به آشپزخانه نزدیک تر است و دیگری به فضای پذیرایی و به عنوان میز غذاخوری استفاده می‌شود.

جزیره آشپزخانه کاربردی

ممکنه به اینها هم علاقه داشته باشی